logowaniepolski English Русский German Czech Italian    
   
 
 
Biuro czynne: Pn - Pt  8:00 - 16:00
+48 695 896 041





             facebook instagram
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
  • baner
promocja
zamów próbki
mozaiki kolekcja mozaiki luxury mozaiki baseny MOSAIC BOUTIQUE
W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres:

„ANVAPOL.” Sp. z o.o.
UL. Brzeska 170A;
21-500 Biała Podlaska


Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy: Oświadczenie o odstąpieniu umowy.doc
Proszę również wypełnić: Protokól zwrotu towaru Anvapol.doc

Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka GRATIS” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki.

Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania przez Anvapol Sp. z o.o. zwróconego towaru.

Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nieuszkodzony, wstępnie sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką - (o ile jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę.
Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta.
Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym handlowcem.
Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.

Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów.
W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!
Protokół należy spisać tego samego dnia!


W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

reklamacje@supermozaika.pl
695-896-041


ZAPRASZAMY DO ZAKUPU










Kontakt
Biuro czynne: Pn-Pt 8:00 - 16:00
kom. +48 695 896 041
tel. +48 83 343 38 13
kontakt@primavera-home.com


PayPal

Instagram facebook google +
Tax Free
© 2014 PRIMAVERA         Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności » »